Alla inlägg den 4 november 2011

Av Kristina Andersson - 4 november 2011 19:58

Ja nu var det ett tag sen jag var här inne och skrev något, men tiden räcker inte alltid till för allt. Ja vad har hänt sen i sommras då? På semestern så var vi ner till Stockholm med pojkarna och gick på Gröna Lund och Skansen, hann även gå lite på stan också. Vi tänkte besöka Junibacken ist för Grönan men så läste jag i en tidning när vi var där nere att dom hade tagit bort Pippi Långstrump och ersatt henne med Mumintrollen. Pippi Långstrump är Elliots favorit så det var lite synd, men vi funderar på att besöka Astrid Lindgrens värld till nästa sommar.


Har kommit igång med att jobba 50 % skiftgång nu och det känns bra och snart gå upp ett steg till att jobba 75%. Har fortfarande inte fått tillbaka någon lukt eller smak så det käns inte så kul nu speciellt inför jul med julbakning och glögg. Kommer in i mer julstämmning när man får känna alla goda pepparkaks doft och lussekatter m.m


Ikväll är jag ensam hemma med pojkarna för att Jörgen är på bandy på Sävstaås, Bollnäs mot Sandviken. Hoppas på att Bollnäs vinner så att han är nöjd när han kommer hem:)


Nä nu ska jag ta och lägga mig med pojkarna och läsa lite böcker tills dom somnar. Har tänkt att jag ska lägga ut lite nya mat recept här som är enkla att göra och goda för all del.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards